Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

"ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; " της Λένας Μαυρουδή Μούλιου


 
(Φωτογραφία:UP ART )


ΤΙ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

Για πες μου εαυτούλη μου
 που όλα τα’ χεις δει
σ’ αυτήν εδώ τη ζήση,
τι μού συμβαίνει άραγε.
τι να’ ναι αλήθεια αυτό
που μέσα μου γεννήθηκε
τελείως όμως ξαφνικά
από τον έλεγχό μου ξέφυγε
και δεν λέει να σβήσει;

Μην είναι έρωτας
αυτή η τρικυμία
αισθήσεων, καρδιάς και νου;

Μην είναι ξαναγέννημα
χιλιάδων αναμνήσεων
που γέμισαν παντού
αρώματα και μουσικές,
τραγούδια, ήλιους,χρώματα;

Ή της καρδιάς καμώματα;
Τι είναι και ησυχία
δεν μπορώ να βρω
τη νύχτακαι τη μέρα μου;

Για βάλε μου καμιά φωνή.
Αλήθεια λέω ή ψέματα;
Να τα αντέξω γίνεται
τούτα τα ρεζιλέματα;

Να κοιμηθώ; αδύνατον.
Να φάω; Τρισχειρότερα.
Να κάτσω λίγο μόνη μου
Στη ’’φίλη’’ πολυθρόνα μου;

Πετάγομαι, ’’φωνές ακούω
ή τραγούδια μου,
Γράφω στιχάκια με το νου
Και γίνομαι  χειρότερα.
Άντε και πες μουτι γεννά
Την όλη μου κατάσταση

Κι’ αν λύση δεν μου βρεις,
αυλαία στην παράσταση.
Τι έργο πρόκειται να βγει
κανένας δεν το ξέρει.

 Μα θα’ ναι δράμα ή μελό;
Τι καρμικό θα φέρει;
Θα  κλάψουμε ή θαλπωρή
θα νιώσει η καρδιά μας;
Γιατί, εκείνο που γεννήθηκε
κρύβει την ομορφιά μας…

Λένα Μαυρουδή Μούλιου

(Πηγή φωτογραφίας:https://www.facebook.com/474316282653320/photos/a.476106979140917.1073741826.474316282653320/976587515759525/?type=3&theater)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου