Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Γεωργία Κραββαρίτη -"Νύφες του Φλεβάρη στο ανθοστόλιστο Ελληνικό"



photio credit- Γεωργία Κραββαρίτη 


"Νύφες του Φλεβάρη στο ανθοστόλιστο Ελληνικό"



Ανθίσατε βασίλισσές μου,

ανθίσατε νύφες του Φλεβάρη,
σμίξατε τα αραχνοΰφαντα σας 

πέπλα, 

Aλλες τα ροζ φορέσατε  
κι άλλες τα λευκά,  

μα τι περίσσια χάρη και ομορφιά,

ανθοστόλιστες και υπέρλαμπρες

αναδύετε άρωμα μεθυστικό,

τόσο που δεν χορταίνει ανασεμιά η ψυχή μου, 

ανάμεσα στα πέπλα σας τυλίχτηκα κι εγώ, 

μήπως κλέψω λίγη από την ομορφιά σας, .

στέμμα από τα άνθη σας φόρεσα να ξαναγίνω νύφη, 

'σεις κάθε χρόνο ντύνεστε, να μην ντυθώ κι εγώ μία φορά ακόμα; 

Αχ Θεέ μου, τι ομορφιά και χάρη 

έδωσες σε τούτο εδώ τον τόπο; 

Φύση ολάνθιστη, χρώματα, ευωδιές,

εδώ να γείρω θέλω κι όσα τα πέταλα των νυφών Σου, 

 τόσοι και οι λογισμοί του νου,

Αχ, βάλσαμο τούτη η εικόνα στην ψυχή μου, 

θόλωσε το βλέμμα μου από ομορφιά και χάρη...
..
Σ' ευχαριστώ Δημιουργέ για την ζωή που μου 'δωσες,

Σ' ευχαριστώ για κάθε στιγμή που αναπνέω, 

Σ' ευχαριστώ για τα επίγεια δώρα Σου, 

τα επουράνια τα προσμένω!!!!

                                                                         Γεωργία Κραββαρίτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου