Τρίτη 24 Μαΐου 2016

“Βάλε μουσική...” της Αριάδνης Δάντε

(Φωτογραφία:© UP ART
 
“Βάλε μουσική...”

 Βάλε μουσική να σε χορέψω ομορφιά μου, βάλε μουσική.
Αν και στο tango, ο καβαλιέρος χορεύει τη ντάμα του. Αυτός καθοδηγεί, ενώ αυτή απλά υπάρχει για να τον ακολουθεί με όποιο ρυθμό ορίσει ο αγαπημένος της. Άλλωστε, αυτός είναι ο άντρας κι αυτός την κάνει ότι θέλει.

Εγώ όμως που δε σε βλέπω, γιατί είσαι μήνες μακριά, δεν έχω πρόβλημα. Μπορώ να μάθω και τα δικά σου βήματα για να σε οδηγήσω στο δικό μας χορό. Από εσένα διεκδικώ μονάχα ένα χορό όταν επιστρέψεις, για να φουντώσω πάλι το πάθος μας. Διεκδικώ μονάχα ένα tango για να ενώσω πρώτα τις καρδιές μας κι ύστερα τα κορμιά μας, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργα.

Βάλε μουσική κι εγώ θα σε χορέψω. Προς, πλάι, πίσω, πίσω, σταύρωμα και "tango close". Θα σε πάω απαλά, κόντρα στους κανόνες. Μόνο στην αρχή. Ύστερα θα με πας όπου αγαπάς, όπως αγαπάς. Αφού μ' αγαπάς, ξέρω ότι θα με πας. Τι κι αν χορεύω άτσαλα με τους συμμαθητές μου; Μέσα μου ξέρω, ότι εσύ θα με πας και θα ξεκλειδώσεις όμορφα και αβίαστα τα βήματα μου.
Γιατί το tango είναι πάθος. Πάθος για αυτούς που αγαπιούνται πραγματικά. 

Γι' αυτό, βάλε μουσική εκεί που αρμενίζεις. Βάλε μουσική, τη νύχτα να γεμίζεις. Πιάσε το χορό, το ξέρω είσαι μόνος. Μα μόνη είμαι κι εγώ, καθώς περνάει ο χρόνος.

["Μόνο η μουσική μου κάνει αλήθεια, ότι ψέμα τώρα και να ζω. / Βάλε μουσική, χορεύοντας να φύγω..."], ακούγονται στο CD player οι στίχοι της Ελεάννας Βραχάλη από τη φωνή της Δέσποινας Ολυμπίου, αλλά εγώ χαμογελώ, δηλώνοντας πως δε θα φύγω. Θα είμαι εδώ και θα φυλάω σφιχτά στην αγκαλιά μου όλη αυτή τη μουσική από τις νότες των χειλιών σου για το tango που δεν χορέψαμε...ακόμα...

Αριάδνη Δάντε
25.03.2016

 (Πηγή φωτογραφίας:https://www.facebook.com/474316282653320/photos/a.476106979140917.1073741826.474316282653320/969343709817239/?type=3&theater )
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου