Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

"ΣΦΙΞΕ ΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ" της “persona non grata”


(Φωτογραφία:UP ART )
 
ΣΦΙΞΕ ΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟ


Δέρμα ατλάζι
       Δεν ξεχωρίζω
               σάρκα δικιά του
                          δικά μου μέλη

Σφίξε με κι άλλο
         Κόρωσε η φύση
                  Του θεού Έρωτα
                             πύρινα βέλη

Λεπτή η γραμμή
         Δε διαφέρει
                    πραγματικότητα
                              και ψευδαισθήσεις

Τρομαχτικό
         Με ξέρεις τόσο
                    πριν καν προλάβεις
                               να με γνωρίσεις

Πολλά δε θέλω
         Δώσε μου μόνο
                      αυτά που πρέπει
                               να αποκτήσω

Σε εκλιπαρώ
           Αγκάλιασέ με
                       και πάνω σου άσε
                                  να ζωγραφίσω

με τα φιλιά μου
             Τα υποσυνείδητα μας
                        σε μια ευθεία
                                    να ταξιδεύουν

Μη με φοβάσαι
            Σφίξε με κι άλλο
                        μάθε πως είναι
                                    να σε λατρεύουν

Δε θα σ' αφήσω
           μα πες μου αλήθεια
                        τι αγαπάς
                                   από εμένα

Με ολοκληρώνεις
             σε ένα κόσμο
                        που όλα τ' άλλα
                                      μου μοιάζουν ξένα

Και την καρδιά μου
             σου τη χαρίζω
                       χίλιες φορές
                            μα αν σε χάσει

Κάρμα θα πει
            και με του χτύπου
                        την αυταπάρνηση
                                θα αντιδράσει

  “persona non grata”


(Πηγή φωτογραφίας:https://www.facebook.com/474316282653320/photos/a.476106979140917.1073741826.474316282653320/969350493149894/?type=3&theater)



1 σχόλιο: